Особливості роботи центрів зайнятості в умовах карантину
Які особливості реєстрації безробітних в службі зайнятості в період карантину?
На період карантину та встановлення обмежувальних заходів Державна служба зайнятості запровадила тимчасові особливості обслуговування клієнтів:
1.При вході до кожного центру зайнятості розміщене оголошення про тимчасовий порядок роботи установи, адреса електронної пошти центру зайнятості, номери телефонів гарячої лінії та забезпечена організація місць для самостійної роботи громадян, які мають намір зареєструватися як безробітні, з мінімальним контактом для клієнтів та фахівців центру зайнятості.
2. У центрах зайнятості тимчасово обмежений особистий прийом громадян. Тому прийом документів, які фіксують намір клієнта щодо реєстрації як безробітного, можливий через засоби електронного зв’язку або скриньок для кореспонденції, розміщених біля входу в приміщення центру зайнятості.
Зразки заяв та перелік документів необхідних для реєстрації як безробітного можна отримати у чергового фахівця центру зайнятості або на сайті обласного центру зайнятості https://cutt.ly/MtLO3fF.
В заявах необхідно зазначити актуальні контактні дані, за якими ви перебуваєте на постійному зв’язку (номер телефону, електронна адреса).
3. У період встановлення карантину реєстрація безробітного здійснюється з першого дня після подання особою, яка шукає роботу, заяви про надання статусу безробітного за визначеною формою та відповідних документів.
В день реєстрації документів фахівець центру зайнятості зв’язується з вами для підтвердження та уточнення необхідної інформації. Якщо для реєстрації будуть необхідні додаткові документи, передбачені для окремих категорій громадян, вас буде окремо повідомлено у телефонному режимі або засобами електронного зв’язку.